4. 4. 2003
Město Frýdek-Místek vyhlašuje výběrové řízení na místo sekretářky – zaměstnance pro administrativní a správní činnost odboru sociální péče a státní podpory Městského úřadu ve Frýdku-Místku.
Druh práce: sekretářka – zaměstnanec pro administrativní a správní činnost pro odbor
sociální péče a státní podpory Městského úřadu ve Frýdku-Místku
Doba výkonu práce: na dobu určitou po dobu mateřské dovolené
Místo výkonu práce: Městský úřad ve Frýdku-Místku
Platová třída: 7
Požadované předpoklady:
1. obecné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.,
v platném znění
2. středoškolské vzdělání
3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence rejstříku trestu ne starší než
3 měsíce
4. k přihlášce je nutno doložit m.j. tyto doklady:
– životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech
– ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
5. znalost práce na PC
6. nekonfliktní jednání a vystupování
Náležitosti přihlášky:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče a případně telefon
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
občana
f) datum a podpis uchazeče
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 22.4.2003 na adresu:
Městský úřad ve Frýdku-Místku
sekretariát tajemníka
Radniční 1148
738 22 Frýdek-Místek
Mgr. Ing. Petr Menšík
tajemník Městského úřadu
Frýdek-Místek
Pozn.: Pokud uchazeč nebude mít k dispozici výpis z Rejstříku trestů v termínu do 22.4.2003, postačí k tomuto datu předložit
písemnou žádost o poskytnutí tohoto dokumentu. Originál dokumentu bude dodatečně předložen při samotném
výběrovém řízení.
Po ukončení výběrového řízení bude písemně o výsledku vyrozuměn jen vybraný uchazeč.