Výběrové řízení na místo sekretářky – zaměstnance pro administrativní a správní činnost odboru sociální péče a státní podpory Městského úřadu ve Frýdku-Místku

Archiv

MM F-M

4. 4. 2003

Město Frýdek-Místek vyhlašuje výběrové řízení na místo sekretářky – zaměstnance pro administrativní a správní činnost odboru sociální péče a státní podpory Městského úřadu ve Frýdku-Místku. Druh práce: sekretářka – zaměstnanec pro administrativní a správní činnost pro odbor sociální péče a státní podpory Městského úřadu ve Frýdku-Místku Doba výkonu práce: na dobu určitou po dobu mateřské dovolené Místo výkonu práce: Městský úřad ve Frýdku-Místku Platová třída: 7 Požadované předpoklady: 1. obecné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění 2. středoškolské vzdělání 3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce 4. k přihlášce je nutno doložit m.j. tyto doklady: – životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech – ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání 5. znalost práce na PC 6. nekonfliktní jednání a vystupování Náležitosti přihlášky: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče a případně telefon e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 22.4.2003 na adresu: Městský úřad ve Frýdku-Místku sekretariát tajemníka Radniční 1148 738 22 Frýdek-Místek Mgr. Ing. Petr Menšík tajemník Městského úřadu Frýdek-Místek Pozn.: Pokud uchazeč nebude mít k dispozici výpis z Rejstříku trestů v termínu do 22.4.2003, postačí k tomuto datu předložit písemnou žádost o poskytnutí tohoto dokumentu. Originál dokumentu bude dodatečně předložen při samotném výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení bude písemně o výsledku vyrozuměn jen vybraný uchazeč.