Vyhlášení výběrového řízení na místo referenta místních daní a poplatků

Archiv

MM F-M

6. 3. 2015

Druh práce:                        referent  oddělení místních daní a poplatků

 

Místo výkonu práce:        město Frýdek-Místek

 

Platová třída:                     8 /platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů/

 

Pracovní poměr:               doba neurčitá

 

Předpokládaný datum nástupu:    01.07.2015

 

Charakteristika vykonávané práce:

Zajišťování komplexní správy místního poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů, včetně vymáhání.

 

Požadované předpoklady:

  1. střední vzdělání s maturitní zkouškou, popř. vysokoškolské vzdělání  .
  2. obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
  3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
  4. znalost zákonů:
  • č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění,
  • č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, v platném znění,
  • č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění.
  1. uživatelská znalost práce s PC – Word, Excel, elektronická pošta, práce s internetem
  2. řidičský průkaz skupiny B
  3. praxe ve veřejné správě výhodou

 

Náležitosti přihlášky:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče
  2. datum a místo narození uchazeče
  3. státní příslušnost uchazeče
  4. místo trvalého pobytu uchazeče
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit mj. tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech;
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;

Zaslané materiály budou po ukončení výběrového řízení skartovány.

 

Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent oddělení místních daní a poplatků – neotvírat“ a s uvedením adresy podavatele do 31.03.2015 na adresu:

Magistrát města Frýdku-Místku

Ing. Bc. Hana Kalužová

vedoucí odboru správy obecního majetku

Radniční 1148

738 22 Frýdek-Místek   

 

V přihlášce uveďte i číslo telefonu nebo e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu zrušit, nebo nevybrat žádného zájemce.

 

Ve Frýdku-Místku 02.03.2015

 

 Mgr. Ing. Petr Menšík

tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku