Vyhlášení výběrového řízení na místo referenta místních daní a poplatků
ArchivMM F-M
6. 3. 2015
Druh práce: referent oddělení místních daní a poplatků
Místo výkonu práce: město Frýdek-Místek
Platová třída: 8 /platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů/
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný datum nástupu: 01.07.2015
Charakteristika vykonávané práce:
Zajišťování komplexní správy místního poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů, včetně vymáhání.
Požadované předpoklady:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou, popř. vysokoškolské vzdělání .
- obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
- občanská bezúhonnost doložená výpisem z Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
- znalost zákonů:
- č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění,
- č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, v platném znění,
- č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění.
- uživatelská znalost práce s PC – Word, Excel, elektronická pošta, práce s internetem
- řidičský průkaz skupiny B
- praxe ve veřejné správě výhodou
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit mj. tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech;
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
Zaslané materiály budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent oddělení místních daní a poplatků – neotvírat“ a s uvedením adresy podavatele do 31.03.2015 na adresu:
Magistrát města Frýdku-Místku
Ing. Bc. Hana Kalužová
vedoucí odboru správy obecního majetku
Radniční 1148
738 22 Frýdek-Místek
V přihlášce uveďte i číslo telefonu nebo e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu zrušit, nebo nevybrat žádného zájemce.
Ve Frýdku-Místku 02.03.2015
Mgr. Ing. Petr Menšík
tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku