Technické služby otestují u veřejnosti spokojenost s poskytnutými službami
ArchivMM F-M, Jana Matějíková
31. 7. 2015
„Chtěl bych požádat frýdecko-místecké občany o aktivní účast v této dotazníkové akci. Svými podněty mohou přispět k případnému zlepšení našich služeb. Uvítali bychom, kdyby u každého důvodu nespokojenosti uvedli konkrétní problém a místo, abychom mohli danou záležitost řádně vyhodnotit a přijmout případná opatření na zlepšení,“ uvedl předseda představenstva technickcýh služeb Jaromír Kohut.
Loni vyjádřili respondenti nejvyšší spokojenost s úrovní veřejného osvětlení (92,8 %), s úrovní vánoční výzdoby ve městě (86%), s úrovní slavnostního osvětlení historických objektů (88,5%), údržbou zeleně v Místku (84,6 %) a úklidem města (84,4 %). Naopak se stavem městského mobiliáře bylo spokojeno jen 67,2 % dotázaných.
„Výsledky letošního průzkumu budou známy v průběhu září. Na jejich základě přistoupíme k opatření, která povedou ke zlepšení problémových oblastí. Výsledky průzkumu budou zveřejněny na webových stránkách společnosti i stránkách města,“ dodal Jaromír Kohut.