Propagační brožura Vstupte do Beskyd získala ocenění v soutěži o nejlepší turistickou informaci

Archiv

Lucie Talavašková

4. 5. 2016

Organizátorem soutěže byla obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Partnery soutěže byli: Asociace turistických informačních center, Středočeský kraj, Výstaviště Lysá nad Labem, Fórum cestovního ruchu a časopis Kam po Česku. Do soutěže se zapojilo celkem 118 soutěžících subjektů v rámci deseti kategorií. Vítěze vybírala šestičlenná odborná porota a neměla to lehké, protože se sešlo celkem 185 produktů. Vybíralo se systémem bodování ve škále 1 – 5, kdy 5 bodů bylo nejvyšší ohodnocení.

Do soutěže přihlásilo Beskydské informační centrum Frýdek-Místek, p. o. i své dva horké adepty – průvodce Frýdkem-Místkem Město² a průvodce Beskydami Vstupte do Beskyd. Odborná porota ocenila jako druhým nejlepším propagačním materiálem právě brožuru Vstupte do Beskyd. „Šedesáti stránkový průvodce turistickou oblastí Beskydy – Valašsko má za cíl informovat turisty o možnostech, které tato lokalita nabízí. Poradí, kam vyrazit na výlet, kde zažít nevšední zážitek či adrenalin nebo kde mohou zájemci načerpat zajímavé informace z historie našeho kraje,“ přibližuje tuto brožuru ředitelka Beskydského informačního centra Frýdek-Místek, p. o. Monika Konvičná. „Jsme proto rádi, že se nám dostalo tohoto ocenění i z řad odborné veřejnosti, jelikož průvodce si oblíbili nejen návštěvníci Beskyd, ale i návštěvníci veletrhů, kde máme na tento materiál velmi kladný ohlas,“ dodává Konvičná.

Ředitel obecně prospěšné společnosti Zlatý pruh Polabí Pavel Hlaváč věří, že tento první ročník odstartoval novou tradici soutěžní přehlídky v oblasti propagačních materiálů zaměřených na cestovní ruch. „Doufám, že snaha vydavatelů zvítězit v této celorepublikové soutěži, pomůže ke zkvalitnění letáků po obsahové i vizuální stránce a našim k turistům se tak ve výsledku dostane kvalitnější služba, jednoduše výmluvnější leták,“ řekl s tím, že i TuristPropag se musí poučit z nedostatků, které první ročník nesl a směřovat ke svému cíli: stát se prestižní přehlídkou tištěných turisticko-propagačních materiálů s prestižní cenou.