Vyhlášení výběrového řízení na místo účetní

Archiv

MM F-M

22. 3. 2017

Statutární město Frýdek-Místek – tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku vyhlašuje výběrové řízení na místo účetní finančního odboru Magistrátu města Frýdek-Místek, Radniční 1148

 

Zařazení:

neúředník

Druh práce:

finanční účetní

Místo výkonu práce:

město Frýdek-Místek

Platová třída:

8

(platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)

Předpokládaný nástup:

dle dohody

Pracovní poměr:

doba neurčitá

Požadované předpoklady:

  1. střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření
  2. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu ne starším než 3 měsíce
  3. základní znalosti následujících předpisů:
  • zákon č.  563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
  • vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,  pro některé vybrané účetní jednotky
  • české účetní standardy pro účetní jednotky, které účtují podle vyhlášky č. 410/2009 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • vyhláška č. 323/2002 Sb. o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů
  • vyhláška 383/2009 Sb. o účetních záznamech v technické formě vybraných účetních jednotek a jejich předávání do centrálního systému účetních informací státu a o požadavcích na technické a smíšené formy účetních záznamů
  • zákon č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  1. uživatelská znalost práce s PC – Word, Outlook, práce s internetem

Náležitosti přihlášky:

  1. jméno, příjmení, příp. titul uchazeče
  2. datum a místo narození uchazeče
  3. státní příslušnost uchazeče
  4. místo trvalého pobytu uchazeče
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech 
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný domovským státem

Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.

Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 7.4.2017 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:

Magistrát města Frýdku-Místku

Finanční odbor

Radniční 1148

738 22  Frýdek-Místek   

 

 

 

Ve Frýdku-Místku 21.3.2017

 

 

 

 

Mgr. Ing. Petr Menšík

tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku