Vyhlášení výběrového řízení na místo rozpočtáře-analytika v oblasti DPH

Archiv

MM F-M

16. 10. 2017

Statutární město Frýdek-Místek – tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku vyhlašuje výběrové řízení na místo rozpočtáře-analytika v oblasti daně z přidané hodnoty finančního odboru Magistrátu města Frýdek-Místek, Radniční 1148

Zařazení: Úředník
Druh práce: Rozpočtář-analytik v oblasti daně z přidané hodnoty
Místo výkonu práce: Statutární město Frýdek-Místek
Platová třída: 10 (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)
Předpokládaný nástup: 2.1.2018
Pracovní poměr: doba neurčitá

Požadované předpoklady:
1. vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
2. obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu ne starším než 3 měsíce
4. základní znalosti následujících předpisů:
• zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
• zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších
• předpisů
• vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů
• zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
• zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
• vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky
5. uživatelská znalost práce s PC – Word, Outlook, práce s internetem, Excel
6. zkušenosti z oblasti státní správy, zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
7. dvouletá praxe

Náležitosti přihlášky:
a) jméno, příjmení, příp. titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
• strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech 
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný domovským státem

Co nabízíme:
• pružná pracovní doba
• 25 dnů řádné dovolené, možnost čerpání zdravotního volna v délce až 3 dny v kalendářním roce a možnost čerpání neplaceného volna dle kolektivní smlouvy
• stravenky, volnočasové poukázky v hodnotě 4 tisíce Kč, příspěvek na penzijní připojištění
• možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů
• možnost zvyšování jazykových znalostí na pracovišti

Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.

Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 27.10.2017 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:
Magistrát města Frýdku-Místku
Finanční odbor
Radniční 1148
738 01  Frýdek-Místek   

 

Ve Frýdku-Místku 11.10.2017  

Mgr. Ing. Petr Menšík
tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku