Výběrové řízení na místo referenta rozpočtu a financování

Archiv

MM F-M

2. 4. 2019

Statutární město Frýdek-Místek – tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku vyhlašuje výběrové řízení na místo referenta rozpočtu a financování, správa majetku města finančního odboru Magistrátu města Frýdek-Místek, Radniční 1148

Zařazení:

úředník

Druh práce:

referent rozpočtu a financování, správa majetku města

Místo výkonu práce:

statutární město Frýdek-Místek

Platová třída:

9 (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)

Předpokládaný nástup:

1. 7. 2019

Pracovní poměr:

doba neurčitá

Požadované předpoklady:

  1. vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  2. obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
  3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
  4. základní znalosti následujících předpisů:
  • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
  • vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  1. uživatelská znalost práce s PC – Word, Outlook, práce s internetem, Excel
  2. zkušenosti z oblasti veřejné správy, zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou

Náležitosti přihlášky:

  1. jméno, příjmení, příp. titul uchazeče
  2. datum a místo narození uchazeče
  3. státní příslušnost uchazeče
  4. místo trvalého pobytu uchazeče
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech 
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný domovským státem

Co nabízíme:

  • pružná pracovní doba
  • 25 dnů řádné dovolené, možnost čerpání zdravotního volna v délce až 3 dny v kalendářním roce a možnost čerpání neplaceného volna dle kolektivní smlouvy
  • stravenky, volnočasové poukázky v hodnotě až 4 tisíce Kč, příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů
  • možnost zvyšování jazykových znalostí na pracovišti

Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.

Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 17. 4. 2019 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:

Magistrát města Frýdku-Místku

Finanční odbor

Radniční 1148

738 01  Frýdek-Místek   

 

 

 

 

Ve Frýdku-Místku 1. 4. 2019

 

 

 

 

Mgr. Ing. Petr Menšík

tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku