Hledáme tiskového referenta

Archiv

MM F-M, Jana Matějíková

6. 6. 2019

Statutární město Frýdek-Místek – tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku vyhlašuje výběrové řízení na místo tiskový referent odboru kancelář primátora Magistrátu města Frýdek-Místek

Zařazení:

neúředník

Druh práce:

tiskový referent

Místo výkonu práce:

město Frýdek-Místek

Platová třída:

9.

(platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)

Předpokládaný nástup:

ihned, případně dle dohody

Pracovní poměr:

doba neurčitá

Požadované předpoklady:

  1. středoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání výhodou)
  2. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
  3. základní znalosti následujících předpisů:
  • zákon č. 46/2000 Sb., o právech a povinnostech při vydávání periodického tisku a o změně některých dalších zákonů (tiskový zákon), ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  • nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
  1. pokročilá znalost práce s PC – MS Office, on-line média, znalost grafických programů výhodou
  2. řidičský průkaz skupiny B – aktivní řízení
  3. anglický jazyk na pokročilé úrovni, polský jazyk na základní úrovni (další jazyk výhodou)
  4. zkušenosti z oblasti veřejné správy výhodou

Náplň práce:

  • správa on-line médií
  • komunikace s veřejností a s partnery v zahraničí
  • koordinace při zpracování komunikační strategie města a její implementace
  • tvorba a následná úprava obrazových výstupů

Náležitosti přihlášky:

  1. jméno, příjmení, příp. titul uchazeče
  2. datum a místo narození uchazeče
  3. státní příslušnost uchazeče
  4. místo trvalého pobytu uchazeče
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech 
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný domovským státem

Co nabízíme:

  • pružná pracovní doba
  • 25 dnů řádné dovolené, možnost čerpání zdravotního volna v délce až 3 dny v kalendářním roce a možnost čerpání neplaceného volna dle kolektivní smlouvy
  • stravenky, volnočasové poukázky v hodnotě 4 tisíce Kč, příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů
  • možnost zvyšování jazykových znalostí na pracovišti

Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.

Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 20. 6. 2019 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:

 

Vilém Naleraj

Magistrát města Frýdku-Místku

odbor kancelář primátora

Radniční 1148

738 01  Frýdek-Místek   

 

 

 

 

Ve Frýdku-Místku dne 5. 6. 2019

 

 

 

 

 

 

Mgr. Ing. Petr Menšík

tajemník Magisttajetr  t         tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku