Statutární město Frýdek-Místek – tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku vyhlašuje výběrové řízení na místo tiskový referent odboru kancelář primátora Magistrátu města Frýdek-Místek
|
Zařazení:
|
neúředník
|
Druh práce:
|
tiskový referent
|
Místo výkonu práce:
|
město Frýdek-Místek
|
Platová třída:
|
9.
(platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)
|
Předpokládaný nástup:
|
ihned, případně dle dohody
|
Pracovní poměr:
|
doba neurčitá
|
Požadované předpoklady:
- středoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání výhodou)
- občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
- základní znalosti následujících předpisů:
- zákon č. 46/2000 Sb., o právech a povinnostech při vydávání periodického tisku a o změně některých dalších zákonů (tiskový zákon), ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
- pokročilá znalost práce s PC – MS Office, on-line média, znalost grafických programů výhodou
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řízení
- anglický jazyk na pokročilé úrovni, polský jazyk na základní úrovni (další jazyk výhodou)
- zkušenosti z oblasti veřejné správy výhodou
|
Náplň práce:
- správa on-line médií
- komunikace s veřejností a s partnery v zahraničí
- koordinace při zpracování komunikační strategie města a její implementace
- tvorba a následná úprava obrazových výstupů
|
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, příp. titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
|
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný domovským státem
|
Co nabízíme:
- 25 dnů řádné dovolené, možnost čerpání zdravotního volna v délce až 3 dny v kalendářním roce a možnost čerpání neplaceného volna dle kolektivní smlouvy
- stravenky, volnočasové poukázky v hodnotě 4 tisíce Kč, příspěvek na penzijní připojištění
- možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů
- možnost zvyšování jazykových znalostí na pracovišti
|
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
|
V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
|
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 20. 6. 2019 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:
Vilém Naleraj
Magistrát města Frýdku-Místku
odbor kancelář primátora
Radniční 1148
738 01 Frýdek-Místek
|
Ve Frýdku-Místku dne 5. 6. 2019
|
|
Mgr. Ing. Petr Menšík
tajemník Magisttajetr t tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku
|
|
|
|
|