Aktuality

Magistrát pomalu rozšiřuje úřední hodiny

Začátkem října magistrát v souvislosti s nařízením vlády omezil úřední hodiny na dva dny v týdnu v rozsahu pěti hodin. Od pondělí 30. listopadu přichází s jejich rozšířením, a to opět na dva dny v týdnu, ale v rozsahu osmi hodin.

Magistrát pro veřejnost - od 30. listopadu

         pondělí a středa       8:00 - 12:00     13:00 - 17:00
         
V úterý, čtvrtek a pátek bude úřad pro občany uzavřen.

Vstup do budovy magistrátu na ulici Politických obětí v Místku je z důvodu registrace pohybu lidí jen ze zadní části budovy, tedy od parkoviště.

OSPOD pro veřejnost – od 30. listopadu

         pondělí a středa   8:00 – 12:00     13:00 - 17:00 hodin
         V úterý a čtvrtek bude zajištěn provoz jen pro objednané klienty.

Oddělení magistrátu OSPOD (Orgán sociálně-právní ochrany dětí) sídlí v budově OSSZ (Okresní správy sociálního zabezpečení) na ulici Palackého 115 v Místku.

VÝZVA

Magistrát vyzývá občany, aby i přesto, že úřad rozšiřuje úřední hodiny, zvážili, zda je nutné jej osobně navštívit. Stále je možné většinu záležitostí vyřídit telefonicky nebo elektronicky (e-mail, datová schránka).

KONTAKTY
Pro hladší průběh návštěvy magistrát doporučuje, aby občané předem telefonicky kontaktovali daný odbor, který chtějí navštívit, a dohodli si schůzku. Telefonické kontakty - https://www.frydekmistek.cz/cz/magistrat/kontakty (po kliknutí na jméno úředníka, zaměstnance se rozbalí e-mailový kontakt).

REZERVAČNÍ SYSTÉM
Pro agendy občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a evidenci vozidel je funkční rezervační systém. https://rezervace.frydek-mistek.qtcloud.cz/

Lidé objednaní přes rezervační systém k vyřízení dokladů (OP, ŘP, pas) nebo na oddělení registru vozidel si mohou své záležitosti na úřadu vyřídit v daném objednaném termínu. 

MM F-M, Bc. Jana Matějíková
ODBOR KANCELÁŘ PRIMÁTORA
27.11.2020 11:33
(Aktualizováno: 27.11.2020 11:46)
Počet zhlédnutí: 526