Archiv

Nové propagační materiály za peníze EU

Statutární město Frýdek-Místek získalo dotaci z Evropské unie na propagaci našeho regionu a vydalo dva nové propagační materiály, jejichž cílem je podpora cestovního ruchu a zvýšení počtu turistů přijíždějících do našeho regionu.

Jedná se o image prospekt s poutavými ukázkami atraktivit města a jeho okolí, který doplňuje kreslená skládací mapka, navigující návštěvníky za památkami. Prospekt ve formátu A5 byl vydán ve třech jazykových mutacích, české, anglické a polské v nákladu 25 tisíc kusů. Nabízí informace o pamětihodnostech, o kultuře a tradicích, o přírodních zajímavostech a naučných stezkách a nechybí v něm tipy kam na výlet a kam za sportem. Skládací mapka pak návštěvníka rychle a jednoduše navede za památkami či jinými atraktivitami města a okolí.

Nové propagační materiály jsou poskytovány návštěvníkům města zdarma na pobočkách Beskydského informačního centra. V lednu a únoru již byly použity k propagaci města na veletrzích cestovního ruchu v Brně, v Bratislavě a v Praze.

Statutární město Frýdek-Místek vydalo propagační materiály v rámci projektu Společná propagace partnerských měst Frýdek-Místek a Bielsko-Biala, na který získalo dotaci z Fondu mikroprojektů Operačního programu Přeshraniční spolupráce ČR-Polsko. Na vydání propagačních materiálů naváže jednodenní poznávací zájezd polských turistů do Frýdku-Místku a českých turistů do Bielska-Bialej s výkladem průvodce v květnu či červnu 2011 po zajímavostech obou měst obsažených v image prospektu.

Celkové náklady projektu činí 432 tisíc korun, získaná dotace EU 367 tisíc korun.
 

MM F-M, Jana Matějíková
ODBOR ŠKOLSTVÍ, KULTURY, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
17.03.2011 11:14
(Aktualizováno: 17.3.2011 11:15)
Počet zhlédnutí: 4 487