Vyhlášení výběrového řízení na místo účetní

Archiv

MM F-M

15. 11. 2017

Zařazení: neúředník
Druh práce: finanční účetní
Místo výkonu práce: město Frýdek-Místek
Platová třída: 8
(platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní poměr: doba neurčitá
Požadované předpoklady:
1. střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření
2. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
3. základní znalosti následujících předpisů:
• zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
• vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky, ve znění pozdějších předpisů
• české účetní standardy pro účetní jednotky, které účtují podle vyhlášky č. 410/2009 Sb., ve znění pozdějších předpisů
• vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů – výhodou
• zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
• zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
4. uživatelská znalost práce s PC – Word, Outlook, práce s internetem
Náležitosti přihlášky:
• jméno, příjmení, příp. titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče
• státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
• datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
• strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech 
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný domovským státem
Co nabízíme:
• pružná pracovní doba
• 25 dnů řádné dovolené, možnost čerpání zdravotního volna v délce až 3 dny v kalendářním roce a možnost              čerpání neplaceného volna dle kolektivní smlouvy
• stravenky, volnočasové poukázky v hodnotě 4 tisíce Kč, příspěvek na penzijní připojištění
• možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů
• možnost zvyšování jazykových znalostí na pracovišti
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 28.11. 2017 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:
Magistrát města Frýdku-Místku, Finanční odbor, Radniční 1148, 738 22  Frýdek-Místek   

Ve Frýdku-Místku 14.11. 2017  

Mgr. Ing. Petr Menšík
tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku