Nacházíte se: Občan > Orgány města > Magistrát města > Odbor vnitřních věcí > Správní agendy > E-pasy-stav vyřízení žádostí

E-pasy-stav vyřízení žádostí

PDF E-mail Print
Žádosti podané dne* K převzetí ode dne
05.10.2018 17.10.2018

 * včetně žádostí podaných před uvedeným dnem

Vyhotovené cestovní pasy je možné převzít v úředních hodinách:

pondělí 08:00-11:30 hod. 12:15-17:00 hod.
středa 08:00-11:30 hod. 12:15-17:00 hod.
čtvrtek 08:00-11:30 hod. 12:15-15:00 hod.

Dovolujeme si Vás upozornit, že ve dnech 09.10.2018 - 11.10.2018 bude provoz oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů z důvodu instalace nového rezervačního systému omezen. Z uvedeného důvodu Vás žádáme, abyste vyřízení záležitostí na našem oddělení ponechali na jiné dny. Děkujeme za pochopení.

Nejpozději od 22.10.2018 se budete moci objednat k vyřízení úkonů na oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů včetně kontaktního místa CzechPOINT na ul. Palackého 115 v Místku prostřednictvím rezervačního systému na našich webových stránkách.  

 

Občan

TV vysílání

Aktuální počasí

Dnes:
Zítra:
6.62 °C
4.62 °C

Odkazy

Novinky

Odběr novinek e-mailem.



Kontrola Zadejte číslo složené z dnešního datumu a roku a dne (například druhy leden 2018 vypdata takhle . 120182)