Nové klientské centrum slouží v Radniční ulici 1148

Archiv

MM F-M

9. 6. 2021

Klientské centrum v pondělí 7. června otevřel Magistrát města Frýdku-Místku v budově v Radniční ulici ve Frýdku. Veřejnost i živnostníci v něm na jediném místě najdou všechny potřebné služby: pokladny pro placení místních poplatků, podatelnu, služby CzechPointu a informace. „Dosud byly tyto služby rozprostřeny po celém přízemí magistrátní budovy ve Frýdku, nyní jsou soustředěny v jednom místě přímo proti hlavnímu vchodu, v prostorách bývalé banky. Prostředí centra je pohodlné, samozřejmostí jsou bezbariérové přístupy k pokladně a podatelně nebo odpočinková zóna, která dříve chyběla. Lidé se rychle zorientují. Rozhodně to zlepší a zpřehlední služby úřadu,“ řekl primátor Petr Korč (Naše Město FM).

Do nového klientského centra se přesunuly některé agendy odboru vnitřních věcí, agendy živnostenského úřadu a finančního odboru. „Máme tam obě hlavní pokladny, druhou lze využívat i pro hromadná podání jako podatelnu. Finanční odbor poskytuje informace o místních poplatcích, nedoplatcích apod. Vyřídit je zde možné agendy CzechPointu.  Informační pracoviště klienty nasměruje, spojí telefonní hovory, poskytne informace a poslouží i jako výdejna zásilek pro adresáty s pobytem na radnici,“ rozvedl tajemník úřadu Petr Menšík s tím, že odpadnou hlavně fronty u pokladen v přízemí budovy a hledání příslušné služby v jiných částech budovy.

Radnice do rekonstrukce prostor zatím investovala asi 7,5 mil. Kč. Následovat bude druhá etapa, během níž bude pořízen například vyvolávací systém pro klienty. Klientské služby v budově v Místku fungují samozřejmě beze změn.