Aktuality

Omezení úředních hodin

Na základě Usnesení vlády České republiky ze dne 8. října 2020 č. 994 o přijetí krizového opatření a v návaznosti na vyhlášení nouzového stavu z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru na území republiky se od 12. října do 25. října mění úřední hodiny frýdecko-místeckého magistrátu na pondělí a středu, v rozsahu pěti hodin v daném dni (9–11 a 13–16 h.). V úterý, čtvrtek a pátek bude tedy úřad pro občany uzavřen.

Provoz úřadů tak de facto přechází na režim, který byl uplatněn již na jaře v první vlně. Úřady musí zajistit omezení osobního kontaktu zaměstnanců i úředníků s adresáty veřejné správy (s žadateli, s účastníky správních řízení) na nezbytně nutnou úroveň, především upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním, ve všech případech, kdy je to možné.

Omezení rozsahu úředních hodin orgánů se neuplatní v případech, kdy byl klientovi předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště magistrátu. Občané budou informováni o režimech na jednotlivých budovách u vstupních dveří, dočkají se potřebných informací a v nutných případech i individuálního přístupu.

MM F-M, Petr Pavelka
ODBOR KANCELÁŘ PRIMÁTORA
09.10.2020 10:33
Počet zhlédnutí: 1 092