Občanské průkazy

Žádosti podané ve standardní lhůtě (do 30 dnů) dne*K převzetí  ode dne
11.11.202524.11.2025

* včetně žádostí podaných před uvedeným datem

Upozornění – ve dnech 23. prosince 2025 – 2. ledna 2026 bude Magistrát města Frýdku-Místku pro veřejnost uzavřen. V uvedených dnech nebude možné vyzvednout vyhotovené doklady.

Vyhotovené občanské průkazy je možné převzít:

pondělí08:00-17:00 hodin
úterý(jen objednaní) 08:00-13:00 hodin 
středa08:00-17:00 hodin
čtvrtek08:00-15:00 hodin
pátek (jen objednaní) 08:00-13:00 hodin

K převzetí vyhotovených dokladů, ale i k dalším službám oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů, se můžete objednat prostřednictvím rezervačního systému na úřední dny i neúřední dny (úterky a pátky) zde https://rezervace.frydek-mistek.qtcloud.cz/  . Bližší informace získáte na tel. číslech 558 609 467, 558 609 456 nebo 558 609 458.