Frýdek-Místek a Beskydy se znovu připomenuly Americe

Archiv

MM F-M, Jana Matějíková

1. 12. 2016

Jedná se o veřejné a nekomerční vysílání formou videodokumentů, ve kterých se divák dozví informace o českých regionech, městech a památkách. Cílem Czech-American TV je rozšířit povědomí o České republice a její kultuře a zviditelnit její turisticky zajímavé destinace,“ řekl ředitel televize John Honner. V loňském roce byl na amerických obrazovkách odvysílán několikaminutový promo film jen o Frýdku-Místku, který měl u diváků velmi pozitivní ohlas.

Vysílání Czech-American TV o městě a okolí lze zhlédnout na http://www.catvusa.com/broadcast/moravian_silesian_region_ostrava_opava_frydek_mistek_novy_jicin/.

Spot o zimních Beskydech, lákajících na zasněžené sjezdovky, ale taky relaxační pobyty a zábavu, lze zhlédnout na  http://www.catvusa.com/broadcast/moravian_silesian_region_opava_novy_jicin_beskydy/

Vysílání lze nalézt také ve video archivu na www.catvusa.com  v menu Broadcats, pod datem September 12, 2016 a November 21, 2016.

Na webu www.catvusa.com lze díky spolupráci s českými vysokoškolskými studenty technických oborů a profesionálních webmasterů, sledovat vysílání i na mobilních telefonech a tabletech.

Na odvysílání spotu o Frýdku-Místku, ale i dalších městech a Beskydech spolupracoval s televizí Moravskoslezský krajský úřad, který využil možnosti propagace regionu v zahraničí.