Úřední hodiny

Magistrát vyzývá občany, aby i přesto, že je úřad opět plně v provozu, zvážili, zda je nutné jej osobně navštívit. Stále je možné většinu záležitostí vyřídit telefonicky nebo elektronicky (e-mail, datová schránka). Stále je nutné dodržovat protiepidemiologická opatření (ruce, roušky, rozestupy).

Základní úřední hodiny

Pondělí                           8:00 – 17:00 hodin

Středa                             8:00 – 17:00 hodin

Čtvrtek                          13:00 – 15:00 hodin

Základní úřední hodiny jsou stanoveny pro všechny odbory, oddělení, resp. úseky, které nejsou uvedeny níže.

 

Rozšířené úřední hodiny

Pondělí                           8:00 – 17:00 hodin

Středa                             8:00 – 17:00 hodin

Čtvrtek                           8:00 – 15:00 hodin

Tyto rozšířené úřední hodiny jsou stanoveny pro odbor vnitřních věcí oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů a oddělení matriky, dále pro odbor dopravy a silničního hospodářství oddělení dopravně správních agend a finanční odbor oddělení místních poplatků a vymáhání pohledávek.

 

Rozšířené úřední hodiny - Živnostenský úřad

Pondělí                           8:00 – 17:00 hodin

Úterý                               8:00 – 13:30 hodin

Středa                             8:00 – 17:00 hodin

Čtvrtek                            8:00 – 15:00 hodin

Pátek                              8:00 – 13:00 hodin

 

Rozšířené úřední hodiny - Podatelna

Pondělí                           7:30 – 17:00 hodin

Úterý                               7:30 – 14:00 hodin

Středa                             7:30 – 17:00 hodin

Čtvrtek                            7:30 – 15:00 hodin

Pátek                               7:30 – 13:30 hodin

Úřední hodiny jsou stanoveny shodně jak pro podatelnu v budově na ulici Radniční 1148, tak pro podatelnu v budově na ulici Politických obětí 2478.

 

Rozšířené úřední hodiny - Pokladna

Pondělí                           9:00 – 11:30, 12:15 – 16:30 hodin

Úterý                               9:00 – 11:30, 12:15 – 13:00 hodin

Středa                             9:00 – 11:30, 12:15 – 16:30 hodin

Čtvrtek                            9:00 – 11:30, 12:15 – 14:30 hodin

Pátek                               9:00 – 12:15 hodin

Úřední hodiny jsou stanoveny shodně jak pro pokladnu v budově na ulici Radniční 1148, tak pro pokladnu v budově na ulici Politických obětí 2478.

 

KONTAKTY

Pro hladší průběh návštěvy magistrát doporučuje, aby občané předem telefonicky kontaktovali daný odbor, který chtějí navštívit, a dohodli si schůzku. Telefonické kontakty - https://www.frydekmistek.cz/cz/magistrat/kontakty (po kliknutí na jméno úředníka, zaměstnance se rozbalí e-mailový kontakt).

 

REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro agendy občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a evidenci vozidel je funkční rezervační systém. https://rezervace.frydek-mistek.qtcloud.cz/

 

Lidé objednaní přes rezervační systém k vyřízení dokladů (OP, ŘP, pas) nebo na oddělení registru vozidel si mohou své záležitosti na úřadu vyřídit v daném objednaném termínu.