Úřední hodiny
Upozornění:
Magistrát města Frýdku-Místku bude ve dnech 23., 29., 30., 31. 12. 2025 a 2. 1. 2026 uzavřen.
V těchto dnech nebudou v provozu ani podatelny. Podání v tomto období lze učinit e-mailem podatelna@frydekmistek.cz, datovou schránkou ID w4wbu9s nebo prostřednictvím České pošty, kdy zásilky budou doručeny 5. ledna 2026.
ZÁKLADNÍ ÚŘEDNÍ HODINY
Pondělí 8:00 – 17:00 hodin
Středa 8:00 – 17:00 hodin
Čtvrtek 13:00 – 15:00 hodin
Základní úřední hodiny jsou stanoveny pro všechny odbory, oddělení, resp. úseky, které nejsou uvedeny níže.
Rozšířené úřední hodiny
Pondělí 8:00 – 17:00 hodin
Středa 8:00 – 17:00 hodin
Čtvrtek 8:00 – 15:00 hodin
Tyto rozšířené úřední hodiny jsou stanoveny pro odbor vnitřních věcí oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů a oddělení matriky, dále pro odbor dopravy a silničního hospodářství oddělení dopravně správních agend a finanční odbor oddělení místních poplatků a vymáhání pohledávek.
Rozšířené úřední hodiny – Živnostenský úřad
Pondělí 8:00 – 17:00 hodin
Úterý 8:00 – 13:30 hodin
Středa 8:00 – 17:00 hodin
Čtvrtek 8:00 – 15:00 hodin
Pátek 8:00 – 13:00 hodin
Rozšířené úřední hodiny – Podatelna
Pondělí 7:30 – 17:00 hodin
Úterý 7:30 – 14:00 hodin
Středa 7:30 – 17:00 hodin
Čtvrtek 7:30 – 15:00 hodin
Pátek 7:30 – 13:30 hodin
Úřední hodiny jsou stanoveny shodně jak pro podatelnu v budově na ulici Radniční 1148, tak pro podatelnu v budově na ulici Politických obětí 2478.
Rozšířené úřední hodiny – Pokladna
Pondělí 9:00 – 11:30, 12:15 – 16:30 hodin
Úterý 9:00 – 11:30, 12:15 – 13:00 hodin
Středa 9:00 – 11:30, 12:15 – 16:30 hodin
Čtvrtek 9:00 – 11:30, 12:15 – 14:30 hodin
Pátek 9:00 – 12:15 hodin
Úřední hodiny jsou stanoveny shodně jak pro pokladnu v budově na ulici Radniční 1148, tak pro pokladnu v budově na ulici Politických obětí 2478.
KONTAKTY
Pro hladší průběh návštěvy magistrát doporučuje, aby občané předem telefonicky kontaktovali daný odbor, který chtějí navštívit, a dohodli si schůzku. Telefonické kontakty v sekci Kontakty (po kliknutí na jméno úředníka, zaměstnance se rozbalí e-mailový kontakt).
REZERVAČNÍ SYSTÉM
Pro agendy občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a evidenci vozidel je funkční rezervační systém. https://rezervace.frydek-mistek.qtcloud.cz/
Lidé objednaní přes rezervační systém k vyřízení dokladů (OP, ŘP, pas) nebo na oddělení registru vozidel si mohou své záležitosti na úřadu vyřídit v daném objednaném termínu.