Mobilní úřad F≈M
Když nemůžete na úřad, úřad přijede za vámi. Ve Frýdku-Místku služby v terénu zajišťuje mobilní úřad pro potřeby občanů, kteří mají zdravotní omezení a nemohou na úřad osobně.
OVĚŘENÍ PODPISU
Legalizaci podpisu na úředních dokumentech, provedou zaměstnanci magistrátu z pracoviště Czech POINT. Službu lze objednávat každý pracovní den. Občan, který si nechá ověřit podpis, se prokazuje platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní doklad, …).
Úhrada za ověření podpisu je stanovena na 50,- Kč. Od poplatku jsou osvobozeni občané se zvlášť těžkým zdravotním postižením, kteří jsou držiteli průkazu ZTP nebo ZTP/P (z.č. 634/2004Sb., o správních poplatních.)
Tato služba je poskytována pouze na území města Frýdu-Místku, včetně jeho místních částí (Chlebovice, Zelinkovice, Lysůvky, Lískovec a Skalice).
Bližší informace k objednání služby, poplatku a potřebných dokladech, získáte na pracivišti Czech POINTU v budově Magistrátu města Frýdku-Místku, na ul. Radniční 1148 ve Frýdku.
Kontakt:
Ing. Daniela Dvorská, 558 609 195, 777 921 809
Bc. Petra Macharáčková, 558 609 192, 770 105 637
OBČANSKÝ PRŮKAZ
Vyřízení pouze ve lhůtě do 30 dnů. Pouze v případě ztráty nebo odcizení, poškození se hradí poplatek 200,- Kč. Služba je určena imobilním občanům na území města Frýdku-Místku a v okolních obcích.
Bližší informace o potřebných dokladech a objednávání služby – kanc. 250 nebo 252, 2. NP v budově Magistrátu města Frýdku-Místku, na ul. Politických obětí 2478 v Místku.
Kontakt:
Jaroslava Kotasová: 558 609 458
Jana Tlučková: 558 609 455
Iveta Peške: 558 609 467

Leták ve formátu PDF ke stažení zde: